Monday, May 4, 2009

additional

6 comments:

  1. ιδέα που γεννιέται στα βιομηχανικά εργαστήρια συνήθως βρίσκει το δρόμο της εμπορικής εκμετάλλευσης μέσω ενός τυποποιημένου προϊόντος, οι πωλήσεις του οποίου εδραιώνουν τη θέση της εταιρίας στην κεφαλαιοκρατική διαπάλη. Κανείς δεν γνωρίζει το γεννήτορα, τα στάδια σύλληψης, και τα στάδια υλοποίησης της ιδέας και δεν μπορεί να την αναπαράγει, αν η βιομηχανική κατασκοπεία δεν επιφέρει καρπούς. Η επαναστατική αντικατάσταση των παλαιών προϊόντων από νέα, σηματοδοτεί σε πολλές περιπτώσεις την πλήρη εγκατάλειψη της πνευματικής εργασίας που συνόδευε την απερχόμενη ιδέα και των παρελκόμενών της, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ακόμα και άνθρωποι, καριέρες, σχέσεις κ.ο.κ.. Στην περίπτωση όπου η ιδέα συλληφθεί σε κάποιο ερευνητικό-εκπαιδευτικό ίδρυμα, τα πράγματα σαφώς περιπλέκονται σε σημαντικό βαθμό. Σε εξιδανικευμένες συνθήκες υγειούς επιστημονικού ανταγωνισμού και στα πλαίσια της προώθησης της ιδέας για το κοινωνικό καλό επιβάλλεται η δημοσίευσή της και η χωρίς περιορισμούς διάθεσή της. Με τον τρόπο αυτό, αναγνωρίζεται η συμβολή του πατέρα της ιδέας και των προγόνων της (βιβλιογραφικές πηγές) αποκαθίσταται με ακρίβεια η συνεισφορά του στο διεπιστημονικό γίγνεσθαι και παρέχεται πολύτιμη βοήθεια σε όσους βρίσκονται σε παραπλήσια ερευνητικά μονοπάτια. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η σώφρον στάση. Έτσι γίνεται όμως στην πράξη; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι πολύ δύσκολο να δοθεί, ιδιαίτερα σήμερα όπου η βιομηχανία διανοίγει δίαυλους επικοινωνίας και συνεργασίας με τα ινστιτούτα έρευνας και τα πανεπιστήμια (δημόσια ή μη) και αντιστρόφως. Φανταστείτε για παράδειγμα μια βιομηχανία να χρηματοδοτεί το πανεπιστήμιο (μέσω ευρωπαϊκών και κρατικών προγραμμάτων) για την έρευνα και την ανάπτυξή της. Εφόσον η προσπάθεια επιφέρει αποτέλεσμα, η επικαρπία του, θα λάβει χώρα κατά κύριο λόγο από την εταιρία και η κοινωνία και πάλι θα λάβει στα ‘εμπορικά ράφια’ ένα προϊόν με αδιαμφισβήτητα υψηλή τιμή, στα πλαίσια απόσβεσης των δαπανών της εταιρίας και της αλαζονείας που της δίνει η μονοπωλιακή εξαγορά μιας ερευνητικής εργασίας. Ακόμα όμως και αν το πανεπιστήμιο διατηρήσει το δικαίωμα να διαχειριστεί όπως επιθυμεί τα αποτελέσματα της έρευνάς του, τότε είτε θα συνεχίσει να μεταπωλεί την ιδέα και σε άλλες εταιρίες μέχρι εξαντήσεως της αγοραστικής της αξίας και της αγοραστικής της ζήτησης (π.χ. μέσω πατέντας), είτε θα πρέπει να λάβει τη γενναία απόφαση της κοινοποίησή της, κάτι που μάλλον δεν θα ήταν αρεστό στην εξ’αρχής μετέχουσα εταιρία στο εγχείρημα. Επιπρόσθετα, φανταστείτε το πανεπιστήμιο να συνεισφέρει στην επίλυση βιομηχανικών προβλημάτων, εταιριών που έχουν κατά καιρούς ενοχοποιηθεί για περιβαλλοντική επιβάρυνση και δημιουργία κοινωνικών ανισοτήτων. Ποιά θα ήταν τότε η ακριβής του συνεισφορά στην κοινωνική ευημερία και συνοχή; Μήπως με αυτό τον τρόπο γυρίζει την πλάτη στην κοινωνία; Τί θα γινόταν αν ο νευτώνιος νόμος για τη βαρύτητα, η πενικιλίνη του Φλέμινγκ και οι ιδέες του Σωκράτη είχαν τύχει άκριτης εμπορικής διαχείρισης; Επιτρέπεται το πανεπιστήμιο στα πλαίσια εξεύρεσης οικονομικών πόρων να γίνεται έρμαιο των εταιριών και των διαθέσεών τους και γιατί όχι σε πολλές περιπτώσεις να παριστάνει το ίδιο την εταιρεία; Τα ερωτήματα τίθενται καυτά και αμίληκτα, και περιμένουν απαντήσεις όχι μόνο από εμένα που έγραψα αυτό το άρθρο, όχι μόνο από εσένα που το διαβάζεις, αλλά κυρίως από τους πρωταγωνιστές που συμμετέχουν σε αυτό το ιδιότυπο ‘παζάρι’ ιδεών.

    ReplyDelete
  2. Φέτος η ζέστη είναι αφόρητη. Όλοι παραπονιούνται, μα εγώ το καταφχαριστιέμαι. Χτυπάς χτυπάς τον κορμό και κάποια στιγμή το δέντρο πέφτει. Ενδέχεται να πέσει και από τη δική σου πλευρά ή λίγο παρά κει. Οι Συμπληγάδες λίγο λίγο ξεπουπουλιάζουν την ουρά από την Ανθρωπότητα. Μας αξίζει κάθε βασανιστήριο.



    Προσωπικά το θεωρώ ως ένα είδος εξιλέωσης. Χρησιμοποιώ σπρέι, αφήνω τη βρύση να τρέχει όποτε πλένω πιάτα, καίω το θερμοσίφωνα ώρες μέχρι να μπω για μπάνιο... ε, λοιπόν ας με τσουρουφλίσει ο χοντρομπαλάς ήλιος με κίνδυνο να πάθω ηλίαση.

    Ανήκω σε μια γενιά που μπεκροπινει σε ανάκλιντρα. Που διασκεδάζει με οργιώδη θεάματα στις αρένες. Μετά την επίτευξη των αγώνων. Μετά όλα εκείνα τα ηρωικά μεσημέρια στους δρόμους ολόκληρης της Ευρώπης περνάμε στους ρωμαϊκούς χρόνους και μάλιστα στους ύστερους ρωμαϊκούς χρόνους. Με μαμά την Τηλεόραση και μπαμπά τον Υπολογιστή. Κάπως, κάποτε οι δυο τους πέρασαν ένα καυτό βράδυ και γέννησαν όλους εμάς. Τους νέους είκοσι κάτι. Αν και για να πω την αλήθεια δεν υπάρξαμε ποτέ μας ουσιαστικά νέοι. Που νέοι πάει να πει: τρελοί. Τρελοί για ζωή. Τρελοί για ωτοστόπ στη μέση του πουθενά. Για ύπνο σε μια έρημη αμμουδιά ενός νησιού στο οποίο φτάσαμε μεθυσμένοι και δε ρωτήσαμε τ' όνομα του. Να αφεθουμε μ' ένα φθαρμένο ρούχο στα πέτρινα σοκάκια... Ξυπόλητοι να περπατούμε χορεύοντας σχεδόν καθώς το φυσικό δάπεδο μας καίει τα πέλματα. Τρελοί από έρωτα. Αχ, αυτοί οι έρωτες. Που είναι οι έρωτες που ενεπνεαν εκείνα τα στολίδια της λογοτεχνίας; Ένα φιλί ανάμεσα σε δυο εραστές έφτανε για το πιο συγκινητικό μυθιστόρημα. Αυτά παλιά. Γιατί πλέον όλοι φοβούνται. Φοβούνται να νιώσουν. Να αγαπήσουν. Φοβούνται μην πληγωθούν.

    Η εποχή μας είναι η εποχή του Φόβου κι ας μου πει κάποιος το αντίθετο. Φοβόμαστε να δράσουμε. Καθισμένοι στα πεντακάθαρα σεντόνια μας κλαίμε δυο ψευτοδάκρυα για κάποια ψυχή που έφυγε νωρίς. Δεν αντιλαμβανόμαστε πως εκείνη η ψυχή είμαστε εμείς. Ποιος μου υπογράφει πως η καρδιά μου δε θα με βαρεθεί το ακριβώς επόμενο λεπτό να σταματήσει επιτέλους ν' ακούει τη θλίψη του μυαλού μου; Μπουκωνόμαστε χάπια. Μπουκωνόμαστε γνώση και βραδιές άδειου σεξ. Μπουκωνόμαστε άνοστα τραγούδια και χημικά φαστ φουντ.

    Ξεχάσαμε ν' αγαπάμε. Ναι ξεχάσαμε γιατί κάποτε το ξέραμε. Η γιαγιά μου λέει τις ιστορίες τις παλιές. Εκείνες που ο χρόνος έχει ρετουσάρει σε πανέμορφες οδαλισκες. Τότε που ο κόσμος δεν φοβόταν ν' αγαπήσει τον κάθε άγνωστο. Τότε που τα συναισθήματα δεν μετριούνταν στο ζύγι. Τότε τείναμε το χέρι αυτοθέλητα, όχι σαν πόρνες.

    Είμαι είκοσι και κάτι και μελαγχολώ και εξοργίζομαι που γεννήθηκα σ' αυτόν τον κόσμο, σ' αυτή την εποχή, σ' αυτό το Σύμπιαν...

    ReplyDelete
  3. Πολλά ιδρύματα στη περιφέρεια... πτυχία χωρίς αντίκρισμα... μισθοί
    βαλκανίων, αλλά τιμές ευρωπαικές. Και δε φτάνει το εργασιακό αφού και να βρεί κάποιος μια θέση εργασίας, αυτός ο φτωχός μισθός δεν του αρκεί.






    Το κρίμα συνεχίζεται , ακόμα η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της. Εν τω μεταξύ όσο μένουν αναξιοποίητοι οι παραγωγικοί συντελεστές δεδομένης της συνεχούς εξέλιξης της τεχνολογίας , χάνουν περισότερο οι άνεργοι αφού δε μπορούν να ακολουθήσουν το γαιτανάκι της τεχνογνωσίας.

    Σε μια χώρα με κατα τ' αλλα υψηλό μορφωτικό επίπεδο, με τους περισότερους απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης πως είναι δυνατόν να παρατηρείται υψηλή τηλεθέαση σε χαμηλού, απο κάθε άποψη, επιπέδου προγράμματα της ιδιωτικής τηλεόρασης; Γιατί οι έλληνες έχουν τόσο χαμηλές απαιτήσεις απο τη τηλεόραση;

    Και σε αυτό το στάδιο μετάλλαξης της τηλεόρασης από απλή συσκευή παρακολούθησης προγραμμάτων σε ενα διαδραστικό τρόπο ζωής;; Γιατί αν με την αναλογική, μεγάλα ποσοστά ελλήνων τηλεθεατών «κολάνε» για ώρες παρακολουθόντας ριάλιτι, φανταστείτε τι θα γίνει με τη ψηφιακή τηλεόραση όπου ο τηλεθεατής θα ενημερώνεται μέσω κινητού για το πρόγραμμα που ξεκινάει και θα μπορεί να επικοινωνεί με όσους παρακολουθούν το ίδιο
    πρόγραμμα. Από την άλλη η τηλεόραση προσπαθεί να κρατήσει με νύχια και με δόντια τη
    πρωτιά της έναντι του διαδικτύου, που όπως δείχνουν δημοσκποπήσεις άρχισε να
    ξεπερνάει την TV. Το βασικό σημείο που θα αλλάξει τα δρώμενα και που είναι η βασική διαφορά μεταξύ διαδικτύου και τηλεόρασης είναι η αμφίδρομη επικοινωνία. Έκεί εστιάζει η ψηφιακή τηλεόραση και απειλητικά εισέρχεται στην ελληνική καθημερινότητα.

    Οι επερχόμενες γενιές που γαλουχήθηκαν στην κοινωνία της επιθετικής πληροφόρησης , είναι το βασικό target group όλης αυτής της εξέλιξης. Έτσι όπως αντιλαμβάνομαι έγω τα πράγματα, νιώθω πως πλησιάζουν ακόμα πιο δύσκολα χρόνια κι έτσι στηρίζω δυστυχώς τη φράση κάθε πέρισυ και καλύτερα.

    Βέβαια υπάρχουν ενδείξεις ότι οι νέες γενιές δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια βλέπε Παρίσι και όχι παραστάσεις ονείρων...

    ReplyDelete
  4. piso kai se faga.......lpn eimai 19...kai xereis ti......simera xekinisa kai ta ekana poutana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smr kirie ka8igita dn erxomai stin sxoli....goustaro na me afiseis.....agapi mou den sou sikono to tilefono giati den eimaste padremenoi kai goustaro ama 8es na tsako8oume na ta kanoume poutana,kai ama 8es na kanoume kai tipota allo pio meta....smr ebgala ola ta lefta apo tin trapeza kai me ola auta ta lefta tin ebgala mono me me sadwichakia....xalasa oles mou tis oikonomies gia na agoraso kati diskous.....xalasa tin mera mou bekropinodas me tous filous mou....kai mialaga diafonousa me tous filous mou gia kati pou dn xerame ti itan...xalao ton xrono mou grafodas sou edo pera.....espasa duo cd gt dn mou dinoun pia kai poulisa gia pedarodekares duo spania vinulia tou bizmark giati den goustara na ta pouliso akriba....den piga sta radevou mou....exasa ton agona tis barcas....tsako8ika me ton dean kai ton eipa malaka...enas astinomikos m ekopse klisi...kai paratisa to autokinito mou stin mesi tis leoforou...sta arxidia mou kai an mou to paroun....8es na me filakiseis giati eimai autos pou eimai???>....egrapsa stin sxoli me spray...piga stis ginaikeies toualetes kai katourisa exo apo tin lekani....fili8ika me tin proin mou pou itan ekei...kai piga stin proponisi me jeen kai me heiniken....epaixa termatofilakas...kai sto telos ipia amstel kai paraligo na mou xalasei i mera....diegrapsa oles mou tis fotografies apo to pc...kai esbisa ola ta video...akousa 50cent kai xerasa..kai piga stin pisina na xorepso clubatzidika...piga stin biblio8iki kai diabasa latinika....anebika pano stin karekla kai exosa kati freestyle apo AR epoxi....ekana tatoo....akousa ligo apo to mixtape tou taki...kai xo8ika se underground partaki me prodigy..auto gia na doun kapoioi ti simainei pao sinaulia....ebala stin o8oni tou sxoleiou na paizei se epanalipsi tin tsoda real-barca =2-6.....ebala na paizei kai active member sto radio...kai to mixara me tragoudia apo infected mushroom....xalia itan.....petaxa ta agapimena mou periodika apo tin taratsa kai piga sta grafeia tou fox na diamartiri8o...alla kaneis den bgike na mou parei sinedeuksi....me klasan....kai tous eklasa kai ego...ananeosa to eisitirio tis epistrofis mou....kai ti allo ekana???....perpataga stin e8niki tragoudodas me8ismena xotika....xaplosa sto xortari kai apolausa tin liakada...den eixa bires....petaxa to kinito mou apo tin gefira giati oi goneis mou 8a iperxreodousan an apadousa.....egrapsa se ena ktirio "1+1=1(L)".....me ipografi "2 fores".....kai eskasa grafity apo to otmcrew...xalia bgike...gia auto me eixan dioxei kapote apo to crew....hahah...isos kai to oti......milisa sto web me enan germano gia 50 lepta
    kai ola sta germanika alla den xero lexi....piga kai pira ma8ita pianou...kai zografisa enan pinaka pou stoixizei giro sta 0 dollaria to 8ema einai omos oti kaneis den exei 0 dollaria..ara kaneis den borei na ton agorasei ara einai anektimitos.....to piga stin e8niki pinako8iki sto DC kai afou bikan sto kopo na to analisoun..mou eipan oti den xeroun....kai etc balan enan kakodimeno kirio me ble kapelo na me bgalei bolta...epitelous eixa ton diko mou security san tis tainias..8a me prostateue giati pleon eimai simadikos kalitexnis tis epoxis....bgainodas apo tin pinako8iki eipa na tou agoraso ena donuts alla gia kapoio logo tsadistike kai mou ormise...alla fenete oti sini8ize na trwei polla donuts kai den me prolabe....hahaha...o kosmos gelage mazi tou...sxeftomoun istera skatoroufianoi....ta xete balei me ta afedika...hahahah...ekana aposindesi to internet......plirosa foro gia na ziso....pou den einai kan sidagmatikos se politeiako epipedo.....ekana dorea stin coca cola giati me auta ta lefta pou 8a eispraxoun 8a ta triplasiasoun kai 8a ta kanoun donation stin afriki...hahahah....den m aresoun ta kakogousta asteia...eblepa tin ora pada ena dwdekawro mion....eimai enadion ton gelion karioli(alfa gama file)i hardcorila tou ellinikou hiphop.....giati emeis to zissame sta exarxeia polla xronia prin.....milame epoxes pro 2005......pro>>>fifa einai to agapimeno mou paixnidi....hahahah.....patedes apo to rpo einai skartes.......rimes skartes kiolas...ftanei roufianoi sto style mou bazo tsabouka kai ec tin galani....eida kai ena video apo to youtube....eimai kai poli mouri...sinaulia taki tsan fofo apoklistiki(prin to 2005)....sinaulia zn underworld 2005(video me tin party mou gia party mou!!)....sinaulia active member....goustaro einai mia lexi pou den borei na perigrapsei...auti i kodra na min ipirxe re pousti mou......bebaia pada o mixalis eixe dikio....kai fanike kai stin poreia....o paromoios apo to aisxro crew sto zografou bgike protoselido se germaniko periodiko...hahah....skarfalosa se ena dedro kai petaga petres stous perastikous....poutana ola sou leo ta kana...petaxa to kleidi tou spitiou...kai pira ton dromo na pao spiti..perpatitis....treisimisi ores ekana...siga min ebaina sto leoforeio.....eftasa kai den eixa kleidia....etrexa stin piso auli skarfalosa sto para8iro kai o malakas to eixa kleisei...to mono pou mou eleipe itan mia priza na fortoso to mp3 mou alla skata....pou8ena....ekatsa exo araxa eblepa ton ourano...kai akouga ton 8oribo ton autokiniton....tis geitonisas namageireuei kai na fonazei sta paidia na xipnisoun giati exei paei arga gia tin sxoli...meta perase k to skoupidiariko k ektos tou oti dn me afine se isixeia kai m kratage xipnio efere kai mia boxa....meta zalistika kai epesa kai tora.....koimame.....

    ReplyDelete
  5. αφήνομαι να με συνεπάρουν τα γεγονότα κι όσα συμβαίνουν γύρω μου. Άλλες φορές "κατόπιν σχεδίου" επιλέγω να ζήσω τις διάφορες αλλαγές στη ζωή μου, να τις χαρώ, να τις κλάψω, να τις χορτάσω. Τις περισσότερες όμως φορές τ' ανακατώνω όλα, τα ρωτάω απ' την αρχή και ψάχνω να βρω εξήγηση ακόμα και στις πιο ικανοποιητικές απαντήσεις.

    Όποιος δεν αντέχει να υποστηρίξει αυτό που κάνει, δεν του αξίζει και να το ζει, κι έτσι η κατάσταση τον φτύνει από μόνη της. Εμείς, δεν χρειάστηκε ποτέ να διώξουμε κανέναν

    κρίση:Θα δούμε, ακόμα δεν έχει έρθει η πολύ άσχημη κατάσταση. Κάτσε να έρθει και θα δούμε».

    «Να τα έχει αλλοιώσει; Ε όχι δεν αλλοιώνεις! Μόνο ο Στάλιν τα έκανε αυτά! Όπως και με την εικόνα, αν κόψεις και μοντάρεις την εικόνα, βγάζει άλλο νόημα, ανάλογα με το πώς θα ενωθούν. Αυτό είναι λογικό, δεν μπορείς να πεις ότι είναι κακό. Ο καθένας κάνει όπως μπορεί αυτό που θέλει. Άρα καλύτερα να προσέχεις τι λες, παρά να περιμένεις τον άλλον τι θα κάνει


    «Τα καλά νομίζω πως είναι η τεχνοτροπία ως προς τα τέσσερα στοιχεία αυτής της μουσικής. Τώρα, όσον αφορά στα άσχημα, δεν ξέρω κατά πόσο τίθεται το θέμα ως προς τι έφερε το αμερικάνικο hip hop στην Ελλάδα. Περισσότερο τίθεται νομίζω θέμα για το είδος των επιρροών που δανείστηκε ο καθένας από αυτό το πράγμα και επίσης αν αμερικανομαϊμουδοβλάχεψε, ή απλά επηρεάστηκε δημιουργώντας κάτι δικό του!».


    «H παρουσία φαντασίας είναι κινητήριος μοχλός για διαφορετικές ερμηνείες του δύσμοιρου κόσμου στον οποίον ζούμε. Για να μιλήσεις λοιπόν για αυτές θα πρέπει να 'χεις δει κατάματα την «στεγνή» πραγματικότητα ή τουλάχιστον να έχεις προσπαθήσει. Σαφώς και συνδυάζεται λοιπόν».


    Εξακολουθούν τώρα που μεγαλώσατε τα πιο όμορφα όνειρα πέρα από ανώνυμα να είναι και ανώδυνα;



    Οδυσσέας: «Ναι μωρέ… Πώς κάνεις έτσι; Ονειρεύεσαι! Τζάμπα είναι…».



    Νικόλας: «Θέλω να πιστεύω πως ναι...αν και δεν είναι όλα τα όμορφα όνειρα ανώνυμα, είναι κάποια βασικά που έχουν όνομα και είναι ξεκάθαρα».

    ReplyDelete
  6. «όταν μισείς κάτι υπερβολικά τότε σε τραβάει κοντά του».

    Και είναι υποκριτικό αν όχι φασιστικό να φτάνεις στο σημείο να χτυπήσεις κάποιον σαν ομάδα και να σπέρνεις τόσο μίσος για μια ιδέα που υποτίθεται ότι σέβεται τη διαφορετικότητα

    το Θηρίο έχοντας βρεθεί και αυτός στη θέση μου (όταν κυνηγούσε το παιδί θάυμα και άλλους να τους δείρει) με κατάλαβε απολύτως και απέσυρε μόνος του τη μύνηση

    όσο πιο μακριά από τη «φάση» βρίσκονταν κανείς τόσο πιο καθαρά μπορούσε να δει αρκεί να είχε αντίληψη

    Για τη Γιολάντα λυπάμαι και φοβάμαι αν θα τα βγάλει πέρα με τέτοια πίεση.


    oso iparxei mia idea zei

    Θέατρο στη μουσική και μουσικό θέατρο


    B.D.P., De La Soul, Roots, Gravediggaz, Public Enemy, Show & AG, Beatnuts, Saian Supa Crew. Kαι Mos Def, Everlast, RZA, Qtip, Rakim, Biz Markie, Slick Rick, O.C., Common, Wyclef, Masta Ace, Pharoach Monch, Method Man, Talib Kweli, Jedi Mind Tricks, Roots Manuva...


    «Όταν ο λαός βρίσκεται μπροστά στον κίνδυνο της τυραννίας διαλέγει ή τις αλυσίδες ή τα όπλα».


    όποιος θεμελιώνει πολιτεία και της βάζει νόμους, να παίρνει προκαταβολικά για κακούς όλους τους ανθρώπους

    δράση αποτελεί, από κάθε άποψη, εγγύηση για την παλινόρθωση του λόγου, που θα πιστεύαμε ότι απειλείται, από τη στιγμή που καταργείται κάθε υπερβατική τάξη. Είναι λοιπόν προφανές να μετατρέψειs τη θεωρία σε δράση.

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
ENAS EINAI O STOXOS GNOSTOS APO PALIA.PALIA KAIGAN BIBLIA TORA KAINE MALLIA,PALIA 8A ME KREMAGANE TORA OLA KALA,TORA ME KALOPIANOUN MOU KANOUNE PROTASEIS MOU IPOSXODE KARIERA LEEI ARKEI NA KATALAGIASEIS.TORA ME AFOMOMOIONOUN KAI ME OIKOIOPOIOUN ALLA KALOU KAKOU ME PARAKOLOU8OUN KAI POU K POU XTYPANE MA XTIPIOUDE KAI AUTOI!